


LUC40683
SAE 10W-40 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
5qt dunk - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel med ...Visa Mer5 Liter åtgår
5qt dunk- Tjock & seg oljefilm- Lägre oljetemperaturer- Bra hållbarhet- Minimerar metallutmattning- Ökar tryck i slitna motorer- Kompatibel med metanol och racebränslen- Kompatibel med både mineral- och syntetoljor


SJU707816
77 Motor Oil Classic 10W-40
5 Liter åtgår
5 liter (3x5 liter/ kartong) Mineralolja framtagen för bensin-och dieselmotorer i äldre bilar5 Liter åtgår
5 liter (3x5 liter/ kartong) Mineralolja framtagen för bensin-och dieselmotorer i äldre bilar


5 Liter åtgår
1 liter dunk - (12 x 1 liter i kartong)


5 Liter åtgår
4 liter dunk - (4 x 4 liter i kartong) mineral


LUC40684
SAE 20W-50 Hot Rod Oil
5 Liter åtgår
5qt dunk - Tjock & seg oljefilm - Lägre oljetemperaturer - Bra hållbarhet - Minimerar metallutmattning - Ökar tryck i slitna motorer - Kompatibel med metanol och racebränslen - Kompatibel med ...Visa Mer5 Liter åtgår
5qt dunk- Tjock & seg oljefilm- Lägre oljetemperaturer- Bra hållbarhet- Minimerar metallutmattning- Ökar tryck i slitna motorer- Kompatibel med metanol och racebränslen- Kompatibel med både mineral- och syntetoljor


SJU707595
77 Racing Oil Classic 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
20 liter Mineralolja SAE 20W-50 för användning i bensin och dieselmotorer för klassiska högpresterande bilar (före 1980)5 Liter åtgår
20 liter Mineralolja SAE 20W-50 för användning i bensin och dieselmotorer för klassiska högpresterande bilar (före 1980)


SJU707956
77 Racing Oil Classic 20W-50 Zink
5 Liter åtgår
1 liter (12x1 liter/ kartong) Mineralolja SAE 20W-50 för användning i bensin och dieselmotorer för klassiska högpresterande bilar (före 1980)5 Liter åtgår
1 liter (12x1 liter/ kartong) Mineralolja SAE 20W-50 för användning i bensin och dieselmotorer för klassiska högpresterande bilar (före 1980)


FATFLTHS750D
Automatlådefilter
Ersätter NATB22/ATPB22 Filter ; Roto Hydramatic 375 Model 10 1961-64 (Trågpackning tillkommer = NAT3632LX)
Ersätter NATB22/ATPB22 Filter ; Roto Hydramatic 375 Model 10 1961-64 (Trågpackning tillkommer = NAT3632LX)



AFW300-105C
Bromsservoklocka
GM kromad bromsservoklocka 7" med dubbla membran C-C måttet för dom fyra pinnbultarna in mot torpedväggen: 86 mm. (5/16" dia. pinnbultar) C-C måttet för dom två pinnbultarna för huvudcylindern: 86 m ...Visa Mer
GM kromad bromsservoklocka 7" med dubbla membran
C-C måttet för dom fyra pinnbultarna in mot torpedväggen: 86 mm. (5/16" dia. pinnbultar)C-C måttet för dom två pinnbultarna för huvudcylindern: 86 mm. (3/8" dia. pinnbultar)


GM kromad bromsservoklocka 8" med dubbla membran



AFW300-105BLK
Bromsservoklocka
GM svart universal bromsservoklocka 7" med dubbla membran. OBS utan fäste.
GM svart universal bromsservoklocka 7" med dubbla membran. OBS utan fäste.



STMDR2371XP
Brytare
Brytarspets för dubbelbrytarfördelare #1110978
GM high RPM. High Performance / högvarvsversion av DR2270PBrytarspets för dubbelbrytarfördelare #1110978
GM high RPM. High Performance / högvarvsversion av DR2270P


WIX33039
Bränslefilter
Med A/C
Insats | 59-62 Oldsmobile, 59-67 Cadillac & 60-62 Buick med AC, 61-63 F-85, 63-65 Chevrolet 409'' Mått : 1,32" högt x 1,79" y.d. x 0,47" i.d.Med A/C
Insats | 59-62 Oldsmobile, 59-67 Cadillac & 60-62 Buick med AC, 61-63 F-85, 63-65 Chevrolet 409'' Mått : 1,32" högt x 1,79" y.d. x 0,47" i.d.


AFW49-1068
Bränslepump
Electric Fuel Pump
Lågtrycks In-Line (Facet) förgasar bränslepump för diesel, ethanol (E85) och blyfri bensin - 4-7 Psi 35 GPH (25 GPH @ 7 Ps)i, 1/8" NPT In/Ut, Metal. Monteras så nära tanken det går. Max 300mm över ...Visa MerElectric Fuel Pump
Lågtrycks In-Line (Facet) förgasar bränslepump för diesel, ethanol (E85) och blyfri bensin - 4-7 Psi 35 GPH (25 GPH @ 7 Ps)i, 1/8" NPT In/Ut, Metal.Monteras så nära tanken det går. Max 300mm över botten på tanken!


Universal Joint At Transmission
1310. 82 x 27mm utv.


PRC372
Knutkors
Universal Joint At Rear Axle
Konverteringskors 82 x 27mm och 92 x 28,6mm utv / inv. Se även YKNYUJ3022 chromoly och ej hålborratUniversal Joint At Rear Axle
Konverteringskors 82 x 27mm och 92 x 28,6mm utv / inv. Se även YKNYUJ3022 chromoly och ej hålborrat


Universal Joint At Rear Axle, At Transmission
93 x 28,6mm inv.


Universal Joint At Transmission
1310. Superstrength 82 x 27mm utv.


BOBX908CC
Stödlager
Stödlager till kardanstång. 62 x 40 x 15 mm. Obs! Endast lager ! Cadillac 1959-64 (och 1965-74 Limo & Comm.Chassis), Chrysler Imperial 1965-1966, New Yorker 1965-1966, Newport 1965-1966, Town & Count ...Visa Mer
Stödlager till kardanstång. 62 x 40 x 15 mm. Obs! Endast lager ! Cadillac 1959-64 (och 1965-74 Limo & Comm.Chassis), Chrysler Imperial 1965-1966, New Yorker 1965-1966, Newport 1965-1966, Town & Country 1965-1966, Oldsmobile F85 1961-1963, Jetfire 1962-1963.
Stödlager för kardanstången till dessa bilar:-Buick fullsize, 1961-70.-Cadillac, 1959-64 alla samt limousine/commercial chassis 1965-75. (Eventuellt redan från 1958).-Chrysler/Imperial, 1965-66.-Oldsmobile fullsize, sen1958-63.-Oldsmobile F-85, 1961-63.-Pontiac fullsize, 1958-60.


Universal Joint At Rear Axle, At Transmission
Superstrength 93 x 28,6mm inv.