Reservdelar till Dodge Ram 2500 Pickup 2018 L6 408 6,7L Turb
279 resultat
SJU700230
77 Engine Oil SHPD 10W-30
Motor Åtgår 11,4 liter över -18C°
20 liter Bränslebesparande MID SAPS universalolja baserad på 100% syntetisk teknik. Oljan är designad för hårt belastade dieselmotorer i lätta och tunga fordonMotor Åtgår 11,4 liter över -18C°
20 liter Bränslebesparande MID SAPS universalolja baserad på 100% syntetisk teknik. Oljan är designad för hårt belastade dieselmotorer i lätta och tunga fordon
20 %
SJU707821
77 Engine Oil SHPD 15W-40
Motor Åtgår 11,4 liter över -18C°
5 liter (3 x 5 liter/kartong) Syntetisk universalolja designad för höglastade dieselmotorer i lätta och tunga fordon som arbetar under svåra driftsförhållanden under hela året ...Visa MerMotor Åtgår 11,4 liter över -18C°
5 liter (3 x 5 liter/kartong) Syntetisk universalolja designad för höglastade dieselmotorer i lätta och tunga fordon som arbetar under svåra driftsförhållanden under hela året
20 %
LUC11247
SAE 15W-40 CK-4 syntetisk dieselolja
Motor Åtgår 11,4 liter över -18C°
5qt dunk, uppfyller Cummins® Engine Standard CES20086 - Förlänger motorns livslängd - Längre tid mellan oljebyten - Minskat sotutsläpp - Färre filterbyten - Minskad oxidering - Hög temperaturs ...Visa MerMotor Åtgår 11,4 liter över -18C°
5qt dunk, uppfyller Cummins® Engine Standard CES20086- Förlänger motorns livslängd- Längre tid mellan oljebyten- Minskat sotutsläpp- Färre filterbyten- Minskad oxidering- Hög temperaturstabilitet- Exklusiv Lucas-formel- Kan blandas med andra motoroljor
SJU709622
77 Engine Oil TLE 15W-40
Motor Åtgår 11,4 liter över -18C°
1 liter (12x1 liter/ kartong) VDS 4.5 Syntetisk universalolja designad för höglastade dieselmotorer i lätta och tunga fordon som arbetar under svåra driftsförhållanden under hela året ...Visa MerMotor Åtgår 11,4 liter över -18C°
1 liter (12x1 liter/ kartong) VDS 4.5 Syntetisk universalolja designad för höglastade dieselmotorer i lätta och tunga fordon som arbetar under svåra driftsförhållanden under hela året
20 %
SJU710234
77 Motor Oil Synthetic LE 5W-40
Åtgår 11,4 Liter -18C° och kallare
1 liter (12x1 liter/ kartong) MID SAPS motorolja baserad på 100% syntetisk teknik för användning i den senaste generationens bensin- och dieselmotorer i personbil och lätta skåpbilar med eller utan tu ...Visa MerÅtgår 11,4 Liter -18C° och kallare
1 liter (12x1 liter/ kartong) MID SAPS motorolja baserad på 100% syntetisk teknik för användning i den senaste generationens bensin- och dieselmotorer i personbil och lätta skåpbilar med eller utan turboladdare
20 %
SJU710235
77 Motor Oil Synthetic LE 5W-40
Åtgår 11,4 Liter -18C° och kallare
4 liter (4x4 liter/ kartong) MID SAPS motorolja baserad på 100% syntetisk teknik för användning i den senaste generationens bensin- och dieselmotorer i personbil och lätta skåpbilar med eller utan tur ...Visa MerÅtgår 11,4 Liter -18C° och kallare
4 liter (4x4 liter/ kartong) MID SAPS motorolja baserad på 100% syntetisk teknik för användning i den senaste generationens bensin- och dieselmotorer i personbil och lätta skåpbilar med eller utan turboladdare
20 %
PGAPT1271
Automatlådefilter kit
Mopar 45RFE + 55RFE,68RFE Trans - 4WD - Kit med Sumpfilter & packning
Mopar 45RFE + 55RFE,68RFE Trans - 4WD - Kit med Sumpfilter & packning
PGAPT1271K
Automatlådefilter kit
Mopar 45RFE + 55RFE,68RFE Trans - 4WD - Kit med Spin-on, Sumpfilter & packning
Mopar 45RFE + 55RFE,68RFE Trans - 4WD - Kit med Spin-on, Sumpfilter & packning
MEVCMS251196
Bärarm
Bak nedre
Supreme-serien, förbättrad OE-ersättning, rostskyddsbehandlad för ökad livslängdBak nedre
Supreme-serien, förbättrad OE-ersättning, rostskyddsbehandlad för ökad livslängdBDD1050551
Bränslepump
R900 12mm Stroker CP3 Pump, 2003-2018 Dodge 5,9L/6,7L. 12mm Stroke Cam Shaft Design. Delivers enough fuel to support up to 900hp. Maintains rail pressure. All that fuel without going ...Visa Mer
R900 12mm Stroker CP3 Pump, 2003-2018 Dodge 5,9L/6,7L.
12mm Stroke Cam Shaft Design. Delivers enough fuel to support up to 900hp. Maintains rail pressure. All that fuel without going to a dual pump system. New design cam shaft with modified plungers and stroke. Long-term durability with consistent on-demand high fuel pressure supply. Provides efficient atomization resulting in more power, better combustion and lower EGTs. HPCP3 injection pump is fully tested before leaving our facility.