Startmotor
752 resultat
GM motorer med rakt bultmönster. 3 olika tjocklekar, totalt 5 st.
GM motorer med snett bultmönster. 3 olika tjocklekar, totalt 3 st.
3/8"-16 (UNC) x 4-5/8" (117,5mm) GM 5,0L/5,7L
WAI3268N
Startmotor
Fabriksrenoverad , "Liten" startmotor till Ford 5,0/5,8 V8 (med solenoid)/ OMC, Pleasurecraft
Fabriksrenoverad , "Liten" startmotor till Ford 5,0/5,8 V8 (med solenoid)/ OMC, Pleasurecraft
Chevrolet 153 och 168 kuggars startkransar. Rakt bultmönster
PMA3257
Startmotor
Fabriksny startmotor. Mopar [SB & BB] Hemi V8 1963-'87 Cast Alum Mtg Block w/Nose Cone Natural. 1,4 kW - 1,9 hk.
Fabriksny startmotor. Mopar [SB & BB] Hemi V8 1963-'87 Cast Alum Mtg Block w/Nose Cone Natural. 1,4 kW - 1,9 hk.
PMA9000-10
Startmotor
PowerMAX Plus mini-starter till Oldsmobile och Pontiac V8 1965-81 (ej Pontiac 301). - För 166 Tandat Svänghjul eller Flexplatta - 170 Ft/lbs Vrid - 1,4 Kw (1,9 hk) - 14:1 Utväxling
PowerMAX Plus mini-starter till Oldsmobile och Pontiac V8 1965-81 (ej Pontiac 301).
- För 166 Tandat Svänghjul eller Flexplatta- 170 Ft/lbs Vrid- 1,4 Kw (1,9 hk)- 14:1 UtväxlingPMA9100
Startmotor
Chevrolet 153 och 168 kuggars startkransar. Rakt bultmönster 1,2KW, 170ft/lbs, <11:1 Kompression, PowerMAX Plus. Hitachi style.
Chevrolet 153 och 168 kuggars startkransar. Rakt bultmönster 1,2KW, 170ft/lbs, <11:1 Kompression, PowerMAX Plus.
Hitachi style.PMA9200
Startmotor
Chevrolet 168 kuggars startkrans. Diagonalt bultmönster PowerMAX, Natural Starter Rotation: Standard Maximum Recommended Compression Ratio: 10.0:1 Gear Reduction Ratio:4.40:1
Chevrolet 168 kuggars startkrans. Diagonalt bultmönster PowerMAX, Natural
Starter Rotation: StandardMaximum Recommended Compression Ratio: 10.0:1Gear Reduction Ratio:4.40:1PMA9503
Startmotor
XS Torque Starter - Infi-Clock Ford 289-302-351W/C + A/T & 5-speed M/T. 3/4" depth, 157T/164T
XS Torque Starter - Infi-Clock Ford 289-302-351W/C + A/T & 5-speed M/T. 3/4" depth, 157T/164T
PMA9600
Startmotor
Chevrolet 153 och 168 kuggars startkransar. Rakt bultmönster, 1,4KW, 180ft/lbs, <14:1 kompression, Mastertorque Starter - Infi-Clock Denso style.
Chevrolet 153 och 168 kuggars startkransar. Rakt bultmönster, 1,4KW, 180ft/lbs, <14:1 kompression, Mastertorque Starter - Infi-Clock
Denso style.PMA9610
Startmotor
Mastertorque Starter - Infi-Clock Pontiac/Oldsmobile 1965-81 utom 301" V8. För 166 kuggars startkrans. Bultavstånd C-C: 81,5 mm. Se även PMA9000-10: PowerMAX Plus serien. 170 ft/lbs. Separat soleno ...Visa Mer
Mastertorque Starter - Infi-Clock Pontiac/Oldsmobile 1965-81 utom 301" V8. För 166 kuggars startkrans. Bultavstånd C-C: 81,5 mm.
Se även PMA9000-10: PowerMAX Plus serien. 170 ft/lbs. Separat solenoid med kabelanslutningarna bakåt.PMA9612
Startmotor
Chevrolet 168 kuggars startkrans. Diagonalt bultmönster. Mastertorque Starter - Infi-Clock Staggered Bolt
Chevrolet 168 kuggars startkrans. Diagonalt bultmönster. Mastertorque Starter - Infi-Clock Staggered Bolt
PMA9613
Startmotor
Mastertorque Starter - Chrysler V8 1965-87. Startmotorgavel (aluminium) med nos, inte vridbar.
Mastertorque Starter - Chrysler V8 1965-87. Startmotorgavel (aluminium) med nos, inte vridbar.
(1) 1/64", (2) 1/32", (3) 3/64", (2) 1/16" Gm Raka och Gm 10mt millimeter
DOR45640
Startmotorbult
GM 1962-1981 utom 1962-1975 bb. 3 bultar per set. 1st 3/8"-16 (UNC) x 1-7/8" (47,6mm) 1st 3/8"-16 (UNC) x 3-5/8" (92,0mm) 1st 3/8"-16 (UNC) x 4-5/8" (117,5mm)
GM 1962-1981 utom 1962-1975 bb. 3 bultar per set.
1st 3/8"-16 (UNC) x 1-7/8" (47,6mm)1st 3/8"-16 (UNC) x 3-5/8" (92,0mm)1st 3/8"-16 (UNC) x 4-5/8" (117,5mm)